Nyheter
Först i Sverige
- nu lanseras badtrosan med inbyggt mensskydd Inför badsäsongen 2022 lanserar Comfydence, som första svenska varumärke, badkläder med inbyggt mensskydd. Badtrosan ser ut och känns som en vanlig bikinitrosa men...
FOC Farsta stöttar initiativet mensrörelsen
Fotbollsklubben FOC Farsta och Comfydence har inlett ett samarbete under hashtag #mensrörelsen. Tillsammans med Comfydence vill Farsta FOCs med ledning av Anna Fernström & Victoria Sandell (Svensson) uppmärksamma att mens...
Engångsskydd för mens är inte framtiden
Svenska bolaget Comfydence vill utmana hygienbranschen och minska sopberget med en ny typ av återanvändbart skydd för mens, inkontinens, flytningar och svett. Comfydence lanserade i december 2020 en egen kollektion...
Comfydence bidrar med över 50 000 kr till WaterAid Sverige
Nystartade svenska företaget Comfydence, som säljer trosor med inbyggt skydd för mens, inkontinens, flytningar och svett, har under sitt första år stöttat WaterAid Sverige med 52 411 SEK. - WaterAid är...
Comfydence expanderar till EU
Swedish start-up Comfydence sets out to revolutionize feminine care in Europe - premium absorbing panties for periods, incontinence, discharge and sweat available to consumers in EU countries Comfydence was the...
Comfydence stöttar WaterAid Sverige
Svenska varumärket Comfydence lanserades nyligen med visionen att varje kvinna ska kunna känna sig bekväm och självsäker i sin egen kropp varje dag. Företaget har lanserat en helt ny typ...
Comfydence trosrevolution
Pressmeddelande 2020-12-14 Så gör Comfydence trosrevolution Det nya varumärket Comfydence siktar på trosrevolution och har som mål att förbättra utbudet av användbara och hållbara hygienprodukter för kvinnor Grundarna till bolaget...